2cocukannesiyimm Kızlar bugün fazla yürüdük galiba rahmime doğru aşşa baskı var sanki doğuracakmışım gibi ağrım fazlla yok 14 haftalığz ama o baskı çok fazla eve gelip uzandığımdan beeri sizdede oluyomu normal mı doktora gidilmeli mi?
twinmama2 2cocukannesiyimm evet oluyor ama o haftalarda olmamıştı muhtemelen yorulduğunuz için olmuştur umarım bir problem yaşamazsınız iyi düşünün 😊
twinmama2 2cocukannesiyimm hala geçmedi mi ? Benim idrar yolu enfeksiyonu olduğunda sık sık sertlesiyordu bebekler ve sanki her an cikacaklarmis gibi baskı vardı Başka enfeksiyon belirtisi yaşamadım yanma ağrı vs sadece bu belirtiyle çıkıyor nedense enfeksiyon bende Sizinde öyle olabilir mi acaba doktorunuza sorun isterseniz ve muayene olun aklınız kalmasın
miraylihayat twinmama2 26 haftalığım benimde öyle şuan yatarken bile bebek kasıklarıma baskı yapıyor çıkmak istiyor sanki. Ama kanımda enfeksiyon var şuan ondan mı acaba ultrasonda bebek gayet iyiydi şükür ama baskıları var haftasına göre normal mi sizce?
Leyla001 twinmama2 enfeksiyonunuz kaç çıkmıştı bnde de bugün oldu aksef 500 verdi rahmimde hissediyorum 28 haftalık
twinmama2 miraylihayat kandaki enfeksiyonu inanin bilmiyorum yani bir şey söyleyip aklınızı karıştırmak istemem doktorunuza danışın isterseniz Ben muayeneye gittiğimde baskıyı sorucam nasılsın bi şikayet vs yoksa sanırım normaldir haftalarimiza göre ama bi şikayet varsa gerçekten bilmiyorum en iyisini doktorlar bilir
Tupbebekile Başından barı o baskıyı hissediyorum. Yorulduysan ondan olmuştur yatıp ayaklarını yukarı kaldır birşey olmaz allahın izniyle. 33 haftalığım hala o baskılar devam ediyor. Progestan fitil varsa bir tane kullan ve magnezyum iç gayet iyi gelecek
twinmama2 Leyla001 lökosit 5-6 çıkıyor benim antibiyotik falan verilmedi daha önce sadece monurol veriyordu doktor randevu günüm tahlil yaptıracağım tekrardan doktor ne diyecek bakacağım artık
miraylihayat twinmama2 O an can havliyle doktora soramadım yani ama sanırım normal gçti bugün hiç yaşamadım öyle bir durum şükür çok geçmiş olsun sizlerede🙏🏻