gulsahh1998 Kızlar şiddetli mide yanmam var 33+2 yiz ölücem aclıktan su içsem misem yanıyor şurup içiyorum faydası yok napmam gerekiyor
Anne88 gulsahh1998 canm salatalık ye bende 30 haftalığım çok midem yanıyor şimdi yine şurup içtim süt içiyorum arada salatalık yiyorum öyle böyle uykuya dalıyorum
gulsahh1998 Nolur yardım edin 4.5 gündür bu haldeyim yiyemiyorum yesem istigfra ediyorum yemesem su içsem yanıyor
Elbetbirgun Maden suyu, süt , sakız bunlar kesiyo canım dene istersen bende öyleyim ölüyorum mide yanmasından maden suyu tüketiyorum günlük 1 yada 2 şişe hem magnezyum açısından hem mide yanmasına çok iyi geliyor
gulsahh1998 Bu yazdıklarınızdan sadece bana sakız iyi geldi daha önce soda denedim daha da beter oldum sütte cok nadir anlık rahatlatıyordu