Ayseee07 bana böyle gelin ya. Doktorum stress yapma normal dedi. Bende tutunmayla ilgilidir diye düşünüyorum.
Canım bi sefer geldi zaten. Adam hiç gelme demedi bugün bir dinlen yarın göüşelim dedi olur dedi sıkıntı yok dedi. Tabikide her insam farklıdır herkesin bünyesi aynı olmaz ☺️