Selam kızlar benim tüp bebekle hamileliğim gerçekleşmişti fakat 6+3 de gelişimi ve kalbi durdugu için 8 haftada yani 26 nisanda kürtaj olmak zorunda kaldım kanamalarım uzun sürdü yaklaşık 1 buçuk 2 ay ara ara kanamalarım olmuştu fakat adet görmemiştim artık tam doktora gidicektimki bi baktım dün adet olmuşum fakat hayatımda ilk defa bu kadar çok kan geldiğini görüyorum bi kaç saatte bir ped değiştiriyorum ama Full dolu oluyor gece olanını kullandığım halde sizce normalmi bu kadar çok gelmesi bi doktora gitmelimiyim sizce ?