Onsekizinciharf Kızlar baby & me ürünlerini kullanan var mı aranızda?? Pişik kremi, şampuan,bez,ıslak mendil vb.. Nasıl memnun musunuz?? Fiyat olarakta çok uygun..
sudamlasi Onsekizinciharf henüz bebeğimde kullanmadım ama ıslak mendili güzel temizleme pamuğu da güzel, emzik biberon temizleyici likiti var oldukça iyi duruyo alt değiştirme örtüsü de güzel beğendim ben☺️👍🏻
svmeybgl Onsekizinciharf instagramda mühendisin oğlu diye kullanıcı bu ürünleri inceledi ordan bakabilirsiniz . Sadece yeni doğan ıslak mendilinde birşey yok sanırım.
Bahar54 Onsekizinciharf deterjanini, temizleme pedini, leke cikarticisini ve gogus pedini kullaniyorum hepsinden de memnunum. Ozellikle deterjani harika kokuyor.😊👍
Semaomer Onsekizinciharf ben pişik kremini ve bebek deterjanı ni aldım deterjanı çok güzeldi pişik kremini kullanmadım henüz
Onsekizinciharf sudamlasi ıslak mendil hariç diğerlerini bende aldım canım, pişik kremini de aldım deneme amaçlı.. internette e bebeğin sayfasına baktığımda herkes.memnun gibi gözüküyor inşallah memnun kalırız :)
sudamlasi Onsekizinciharf inşallah canım ıslak mendili nemlendirici özellikli bol bol aldım göz fln yakmıyo 👍🏻
_SLNPSHR_ Bende deterjan gogus pedi ve tek kullanımlık alt değiştirmesini aldim şuan için sadece deterjani kullandım memnun kaldım diğerleri de gayet iyi görünüyor
pamuk_anne Arkadaşlar instagramda mühendisinoglu diye bir sayfa var baby me ürünlerini de inceledi diye hatırlıyorum. İsterseniz bir bakın içeriğindeki maddelere nolur nolmaz yani.
GzdeBilgeYlmaz pamuk_anne evet bende takip ediyorum bahsettiğiniz sayfayı ve baby me ürünlerinin çoğunda zararlı içeriklerinin olduğunu açıkladı kullananlar kullanmayı bıraktılar bilin istedim