Deryabb 2 ay önce doğurdum hamile kalmadan önce doktor 30 yaşıma gelmeden menopoza gireceğimi söylemişti o yüzden 2.ye geç kalmak istemiyorum
Nurhayatkuzey Deryabb 1 sene sonra hamile kalmakta bir sakınca görülmüyor doktorlar zaten muayenede belirtiyor canım. Vücudun toparlanmasi adına 1 sene beklemekte fayda var
Deletedmom52620 Deryabb nasıl yani detaylı anlatır mısın doktor nasıl emin oldu bildi mesela bu durumu ?
Deryabb Deletedmom52620 3 sene korunmadığımız halde çocuğumuz olmadı 1 kere aşılama yaptırdım dış gebelik geçirdim falan sonra bi doktor buldum gittim tüm testleri falan yaptırdım amh falan filan değerlerime göre 30 yaşıma gelmeden menopoza gireceğimi söyledi sonra 2.aşılamayı kendi yaptı öyle hamile kaldım oda tutmasaydı tüp bebek deniyecektik
London_Momy Deryabb Yaşınız kaç acaba? Banada menepoza gireceğimi söyledi gittiğim her doktor hatta tüp bebek bile olmaz çok zor dediler. Allaha binlerce kez şükürler olsun Elhamdülillah bir kızım var normal yolla gebe kaldım. Şimdi ikinci bebeğime hamileyim.
Deryabb London_Momy çok şükür Allah bağışlasın 🙏🏼🙏🏼 Ben 2.aşılamada hamile kaldım normal olmadı 🤷🏼♀️ O yüzden biraz tedirginim
Deryabb Feyza-nur test sonuçlarına göre 😊 sonuçları başka doktorlarada gösterdim erken menopoza gireceğimi söylemişlerdi 🤷🏼♀️
Fatma0090 Deryabb sezeryan mı oldun sezeryan en az iki sene ara deniyor ama ben sezeryan erken doğum yaptım kaybettim ikizlerimi 6ay sonra geri kalabilirsin dedi Bn 5cı ayda kalmışım 24 haftalıgız su azlığı harici hersey yolunda
Deletedmom52620 Deryabb ya geçmiş olsun inşallah tez vakitte ikinci bebeğini de kucağına alırsın inşallah 🥰
London_Momy Deryabb maşallah çok gençsiniz. Demek istediğim şu ki doktorlar muayene ederken ne görüyorsa onu söylüyor, moralinizi bozmayın ve beyninize menepozu şartlamayın. Allah’ın izniyle yine olur bebeğiniz. Herşeyi veren Rabbimiz.
Deryabb London_Momy ammiin inşAllah 🙏🏼 Buna şükür illa olsun demiyorum ama oğlum için istiyorum tek büyümesin diye🙃 bu doktordan önce kimse anlamamıştı sebepsiz infertilite deniyordu bu doktor ultrasonla baktı sonra başka testler falan istedi öyle anladık kendi tüp bebek uzmanıymış diğer gittiklerimde öyleydi ama sadece bu doktorum gördü bende emin olmak için başka doktorlara söyledim sonuç aynı 😊
London_Momy Deryabb Amin Allah razı olsun. Gebe kalıp sağlıkla doğurmuşsun, vücut kendini yeniliyor :) İnşallah yine bebeğin olur. Herşey gönlünce olsun inşallah ❤
London_Momy Deryabb Doktorlara saygım sonsuz… Benim dayım da doktor, ama bazıları gerçekten hayattan soğutuyor bana tüp bebek imkansız ya çocuk için uğraşma yada Kıbrısa git yumurta nakli yaptır diyenler oldu.