Ysmn17 ben 3 aylıkta öyrendim plasenta previa oldugunu, normal doğum olmaz, fazla iş ayakta çok kalma olmaz dediler. ama hiç birini yapmadım. normal doğum yaptım. hiç bir problem çıkmadı. ama sen dikkatli ol. ağır kaldırma, ilişkide ise dikkatli oluyorduk. hiç kanamam olmadı ama plasenta da hiç yukarı kalkmadı