Momy_eyyuptalha Merhaba kızlar internette kendim yapınca 5 ay 17 gün çıkıyor 24+2 hamileyim çevremdekiler sorup duruyor yok altı bitiyor 7 olacaksın diye aklım alak Bulak oldu 😂 Helpppp me 😂🙈onlara mi kendime mi inanıyim ya
Emirsmomm Momy_eyyuptalha aslında gebelikte ay diye bir terim yok . Hafta olarak kullanıyor hep ama ay olarak belirtmek isterseniz 6 ay bitmiş 7. Ayınızdan 2 gün almışsınız 💝
Nazendehanim Emirsmomm ama gün olarak 5 ay 17 gün yazıyor nasıl 6 bitmiş oluyor 🤔yani ay bitince o ayı söylemek doğru değil mi mesela 30 gün doluyor 1 aylık 150 gün bitiyor 5 aylık
Serap-Yigit Ben kendim 4 hafta 4 hafta olarak hesaplıyorum ama olmuyor benim hesabım ebelerin dediğiyle tutmuyor. Pazar günü 24 olacak Allah nasip ederse bana göre 6 ay onlara göre çok daha küçük
Arvenveannesi https://resimyukle.io/r/4HB6Hvi9p6 Buradan bakablirsiniz ☺️ Buraya göre hesabınız doğru☺️
Serap-Yigit Arvenveannesi ya ama ben herkese pazar günü 6 aylık olacak inşallah dedim. Geri alayım bari 😂😂
Arvenveannesi Serap-Yigit olsun olsun hızlı hızlı sayalım biz de çabucak geçsin zaten zaman geçmiyor🙈🤷🏼♀️
Serap-Yigit Arvenveannesi ya heyecanla bekleyince böyle oluyor. Oğlum da kardeşini bekliyor. 8 yaşında bir oğlum var. Allah hepimizin evladını bağışlasın ❤️
Kubgkm Momy_eyyuptalha 5 buçuk aylık hamilesin canım . Ben 28 haftamdayım ocak ayında hamile kaldım ocak 1 de ben şuan 6 buçuk aylık hamileyim seninle aramızda 1 ay var . Ben ağustosun başında 7. Ayıma gircem
ipek76 Momy_eyyuptalha ay olarak hesaplama canım doktorlarda öyle yapmaz mesela. Hafta olarak hesaplarsan hem kafanda karışmaz yoksa işin içinden çıkılmıyor 😂😂
Momy_eyyuptalha ipek76 yok olmuyor 🤣bende hafta olarak gidiyordum öyle sorunca millet İşler karıştı 😂🙈