zehramiray bizimkinin ciğer geliştirici iğneleri yapılmıştı doğduğunda 10 gün kuvozde kaldı erken doğum olunca zaten kontrol amaçlı 10 gün tutuyorlar bir sorun olmasa da.bizim hafif enfeksiyondan yatti 10.gun sonra taburcu olduk çok şükür solunum ile ilgili sıkıntısı yoksa,emme refleksi varsa,sarılık yoksa sizide en fazla 10 gün tutarlar korkmayın sakın bizim ki maşallah ilk aydan yasitlarini yakaladı hatta geçti bile şuan 8 aylık ama gelişim olarak 2 ay önde çok çabuk toparlanıyorlar 🥰