Fatoskty Sonradan pişman olmayacaksanız sebepler mantıklı geliyorsa etki de kalmanızın sakıncası yok ama içinizde kalacaksa etkilenmeyin hoş benim de asıl istedigim ismi koymadık eşimin asıl istedigini koyduk ama içime sindi mi sindi sinmese zorlar en azından 2 isim koydururdum :)