Miisce evet benim arkadaşımda tüp bebek tedavisi görüyordu o arada arı sütü varmış saraçoğlunun onu kullandım dedi kistim oluştu ve şuan 3 ay beklemek zorunda kist geçip tekrar başlaması İçin ve şuan aşırı derece de korkusu var mesela hiçbirşeye sıcak bakmıyor bu konuda her bünyeye iyi gelecek diye birşey yok tabiki de bende kullanmamıştım keçiboynuzu ve folik asit duphaston kullanıyordum doktorumun bilgisi dahilinde çünkü yumurtalıklarımızı takip ediyorlar nasıl oluyor fazla derece de yumurta büyüdüğünde de sorun diyorlar geçen bende birşeyler okumuştum da orada gördüm