İyi akşamlar kızlar. Dün geceden beri karın ağrım var gaz sancısı gibi hani özür dileyerek söylüyorum isal olursunuz da ağrınız olur ya öyle ama ne isal ne de gaz sıkışmam var hepsini rahatlıkla yapıyorum. Dünden beri mahvetti beni. Doktorumu aradım dahiliye bi baksın ilk önce dedi. Seruma müsade etti.
Acile gittim bakmıyorlar. Serum da takmıyorlar. Kadın doğuma git diyorlar. Ama bu bebekle ilgili değil yani bebek hareketleri normal. Nst bile çekmedi. Birde özele gittim acile. Napıcam ben ilaçta içemiyorum 🤦♀️Bu arada 34 haftalığız. Salgın vs var dediler ama bende kupkuru bir ağrı 😢