Arkadaşlar 40 haftalık olup hala bekleyen varmı ☺️
Tuba1989 39+3 olucaz sıfır belirti ve sancı🥲
Yarın 40+6 yarın yatış suni sancı verecekler 🤦🏼♀️
Tam 40 şuan ama hiçbir belirti yok ne sancı ne ağrı ne başka birşey 🤦♀️😏
40+2, bugün muayene oldum açıklık sancı hiçbir şey yok…