AnGeL_24 evet yapmamakta haklılar.benim iki doğumumdaki iki dr umda çatının normal doğum sırasında açılabileceğini söylediği için yapmadı.yapmayan birçok dr da var.hatta sezeryancı doktorlarada bahane oluyor bu.çatın dar bahanesi ile sezeryan olan daha sonra ikinciyi normal doğum yapan birçok kadın var.