Sumeyyeysldg Yani şöyle diyeyim ; yapacak olan kişinin el pratikliği önemli birazda. İyi bir yer ve tecrübeli kişi tercih etmek gerekiyor. Aksi halde eziyete dönebilir. İyice araştırın gideceğiniz yeri mutlaka. Benim yaptırdığım kişinin eli çok hızlı 5 dk bile sürmüyor, ben yapacak olsam saatlerimi alır kesin ay uy diye. 😂 Baya beyaz tenliyim kararma sorunu yaşamadım hiç, ama hayatımda jilet falan kullanmadım belki ondandır. Ağda öncesinde de eldivenle alıyordum kendim. 🌸 Bir kere gitseniz alışırsınız ikincide bence. Keşke daha önce gelseydim dersiniz sonra. 😇