mhmmddgc Sema150919 Yapardım valla. Ama bebekler belirliyor nasıl geleceklerini onun için hiç plan program yapmaya gerek yok. Kendimide normal doğuma şartlamamıştım zaten. Hayırlısı neyse o olsun dedim hep böylesi Hayırlıymış.