Ya ben 3 gündü sırtım çok ağrıyoo kırılıcak gibi yaşayanlar varmı?
QUEEN088 bende de var 17. Haftadayım başladı sırt ağrım.
Karın üst bölgende ağrı var mı
Mervedemir24 Az vardı
Nazli358 aynen bendede şimdi başladı öyle iyiydimki😩😩😩
Hareketlerini hissedebiliyor musunuz