pnrrikoo bugün çatı muayenesi yaptı ve 2 cm açıklık var dedi 🙈 pazartesi sabahtan kontrole gel ama hazırlıklı gel çantanla falan dedi. Doğuma alabilirmiş. O zamana kadar eşinle ilişkiye gir dedi. Sancı yaşadın mı dedi. Dün öğlen ve gece baya ağrım olmuştu meğer ondanmış. İlk olunca ne ağrısı olduğunu anlayamamıştım. Bebek aşağıya baskı yapıyomuş meğer. Şimdilik durumlar böyle. Ben özellikle bi doğum şekli söylemedim. Sanırım böyle olursa normal olucak.