Arkadaslar ne fark ettim sizede oluyormu mutfakta tezgahin onunde durdugumda bisey keserken gobegimin tezgahin kenarina hafif bile değince bi sertlik his ediyorum 😂 bu normal dimi bugun hafiften bakmak icin birazdeğdirdim tekrar sonra elimle baktım göbek deliğin yanında orda bebek var herhalde var zaten de benim bunun his etmem mumkunmu ya😂 kafalamda deli sorular valla