Snmbbbb canım ben de hamileydim ⅚ haftalıken korona olmuştum kahve rengi lekelenmem oldu 1 hafta sürdü doktora gittim bi sorun yok yerleşme kanaması dedi
Kahve rengı ve az ise korkma bence endişelenme ben sonrasında gelişemediği için bebek düşük yapmıştım düşük olduğundan olan kanama kendını belli eder rahat ol adet kanamasının ⅔ katı olur kırmızı olur düşük olduğu zaman kahve rengi lekeden endişe edip kendini strese sokma için rahat etmeyecekse yine git doktora