Aslicinar Kızlar bu aralar sürekli tansiyonum yükseliyor önceleri hep düşerdi bu sıkıntıyı yaşayan varmı???
mucizemizibekliyoruzz Aslicinar böyle bi durumda hemen hastaneye gitmelisiniz bebek için çok tehlikeli.
Semaburak Aslicinar kesinlikle doktora gidip söylemelisin takip etmeliler riskli bir durum.tuzdan uzak durmaya çalış geçmiş olsun çok limon ve sarımsak düşürmeye yardımcı olur ama önce doktor tabi
Aslicinar Sagolun kizlar o anda ben cok kotu oluyorum ama çınar bey cok hareketli oldugu icin evde dusurmeye calisiyorum carsamba kontrol var onda soyleyecegim tabi o zamana kadar tekrarlamazsa.