Arya10 Kızlar 20. Haftadayim her gidişimde kız gibi diyorlar bir devlet bir özel yapıyorum degisme ihtimali var mı
Betulee Arya10 Bence değişmez ablam da öyle olmuştu 22. Haftaya kadar kız gibi dediler 22. Haftada kız netleşti öyle de dogdu ☺️
Mutlubusrra Arya10 3 defa gittim hep erkek dediler detaylı ultrasona bir girdim kız dediler Ada kuşumuz gelecek allah izin verirse ☺️🙏🏻
Arya10 Hasret_60 daha gitmedim canım devlette var diye biliyordum ama tam detaylı değilmiş doktor öyle söyledi mecbur özele gideceğim
Hasret_60 Arya10 bende 19haftalıkta özele gittim canım devlette bilmiyorum varmı yok mu 🤷♀️hadi bakalm hayırlısı olsun inşallah 🤲❤️
Arya10 Mutlubusrra detayliyi bekleyeceğiz o zaman bendede sabır kalmadı artık ya çok merak ettim ilkinde 13 haftalikken öğrendim net kız dedi bunda böyle olunca sabirsizlaniyorum😃