Bugün sabah hastaneye giderken midem bulandı bir yerde tuvalete girdim büyük tuvaletimi yaptım ve rahatladım sonrasında akşam 8 gibi yemek yaptım fırından çıkardım tabaklara koyarken birden başım dönmeye başladı qma böyle bir dönme yok yerimde duramadım eşim tutmasa orada düşerdim 2 3 dakika sürdü toplamda eşim yüzüme su falan çarptı soğuk su öyle kendime geldim ama hayatımda böyle bir şey yaşamamıştım bayılacak gibiydim her yer dönüyordu sonra cacık yedim uzandım şimdi yine iyiyim. Bugün sıcakta kaldım güneşte ondan olmuş olabilir mi ya da dün tetanoz aşısı oldum akşamda banyo yaptım bunuda düşünüyorum. Hastaneye gitmeli miyim normal mi bunlar başına gelen var mı? Gebelik zehirlenmesi diye korktum baktım ama alakasız geldi ve bebek sürekli hareket halinde hareketlerinde bir sorun yavaşlama falanda yok. Bu arada 15 gündür progestan kullanıyorum ağızdan alıyorum bu da etkiler mi