Anneolmak188 Kesinlikle pis biyer orda önermem devlet istiyorsan çam ve sakura önerimdir arkadaşım orda doğurdu çok memnun 2.de orada yapıcak
08semaaa Artık İstanbul’da devlet hastaneleri hayal oldu ne Bağcılar ne Esenyurt ne de bahçelievleri öneririm ki bahçelievler de de kadın doğum bölümü yok