37 haftalık hamileyim ilk doğum sezeryan olduğu için sancı ile ilgili hiç bir şey bilmiyorum. Bugün çocuk sürekli toplandı sertleşti bir garipti yani şimdide yaklaşık 1 saattir kasıklarım ağrıyor bacaklarıma kadar sızlıyor resmen. Ayağa kalkıp yürümeye halim yok gibi. Bu durumun doğumla ilgisi olabilir mi acaba?