Happy-melek1997 Son adete gore 8+4 günlüğüm bu aralar günde 2 3 kere adet olacakmış hissi olup 10 saniye falan sürüp geçiyor normal mi acaba
Deletedmom73711 Happy-melek1997 Normal, kanaman lekelenmen olmadığı müddetçe korkma Vücut hamileliğe adapte olana kadar regl dönemlerinde o ağrıları ilk 3-4 ay yaşayacaksın
Happy-melek1997 Deletedmom73711 anladım teşekkür ederim gebeliğin şu an problemli ilerliyor o yüzden sanki bi an adet olacakmış gibi hissediyorum bu defa oldum diyorum şükür kanama leke vs yok çok şükür
Deletedmom73711 Happy-melek1997 Çok dayanılmaz bir ağrı ve ona eşlik eden bel ağrısı ama dayanılmaz diyorum ve lekelenme vs olmadığı müddetçe korkma canım, ben de riskli gebelik geçirdim ilk 3 ay her ağrıda ödüm kopuyordu ama zamanla geçiyor Rahim büyüdükçede oluyor o sancılar
Seyma0323 Canim benimde o dönemlerde oldu rahim büyüdüğü için öyle, dayanilmiyacak kadar olursa ve ek kanama ya da lekeme ozaman doktora başvur
durumom2022 Normal normal hepimiz de oluyor sanırım bende çok korktum hep geldi gelecek adet dönemler kendini hissettiriyordu da 14 15 den sonra kalmadı bende