Dsnyg Selam kızlar 8+0 olduk ve mide bulantılarım 5.hafta ıtıbari ile var ve kötüleşiyor gibi kusuyorum ve cok zorluyor , ilac yazdı Vomex a doktorum ama korkuyorum bebege zarar verir diye .. aynı zamanda tansiyonum çok düşüyor yaşayan varmı
1Gunes Dsnyg bende 7+6 hamileyim geçen hafta ve günlerde bulantim ve baş donmem vardı son 3 5 gündür geçti gibi çok uskur halsizlik fazla 😔umarım sizinde geçer. Bende ilaç istemiştim ama doktor vermedi bebek çok yeni diye bilemedim sizin ilacın durumunu ve içeriğini. Bana çok çok kötü hastanelik olursan ilaç yazarım dedi.
Nurinan Dsnyg benimde ilk aylarımda bulantim fazlaydı çok yıpratıyordu doktorum prilam verdi onu kullandım biraz etkisini gördüm tansiyon düşmesi içinde ilk zamanlarda vücut kendini adapte etmeye çalıştığı için normal olarak karşıladı doktorum yükselmesi sakıncalı dedi istersen sende kendi doktoruna danış kuzum