Herayumutlabekleyenbiri Canım benim çok iyi anlıyorum seni, tamamen benim yaşadıklarımı anlatmışsın Rabbim yardımcın olsun. Bana da hep dediler stres yapıyosun çok kafana takıyosun sürekli bekliyosun ondan olmuyo diye. Bu bile çok canımı sıkıyodu her ay adetim başladı mı başlamadı mı diye her akıntıda tuvalete koşmak nedir bunu yaşamayan bilemez 😔 Ben 3 senenin sonunda tüp bebek tedavisiyle hamile kaldım çok şükür. Ona bile laf edenler oldu, daha erken değil mi biraz daha bekleseydin kendiliğinden olur o falan diyenler çok oldu. Her ay aynı umutla bekleyip hüsranla sonuçlanması insanı mahvediyor. Eğer büyük bi yerde yaşıyorsan devlet hastanesine git ya da maddi durumun iyiyse özel bi yer bulup başla tedavine. Hiç erken diye düşünme bence. Bu bekleyişler insanı hiç iyi yere götürmüyor. Her ay senden bi parça alıp yok ediyor biliyorum 😔 Her ay eşimle kavga ediyordum her şeyi kafama takıyodum psikolojim alt üst olmuştu. Allahım kimseye yaşatmasın, isteyen herkese nasip etsin inşallah 🙏