duygu-n12 Ailecek covidiz hastaneye gidemiyorum neden olur ki ilk haftalarda da olmuştu tedavi edilmişti yine var şimdi elim kolum bağlı bişey de yapamıyorum
Deletedmom73711 duygu-n12 Progestan var mı evde? Doktorunu ara ve iç derse progestan iç sonra da 112 ara ve kanaman olduğunu hamile olduğunu söyle Kanaman çok mu yoğun
Deletedmom8373 Canım sen 112’yi ara onlardan bilgi al covidken hastaneye girebiliyorsun ayrıca eskiden gidemiyordun.
duygu-n12 Deletedmom8373 aradık bilgi aldık ama yarıda kalıyorsun canım hastaneye götürüyorlar geri dönüşü sen yapiyn
duygu-n12 bayanukuslu aradık canım da ambulans götürüyor hastaneye ama geri dönüşü ben kendi imkanlarımla yapacakmışım o da nasıl olcak biraz yarına kadar beklemeye aldım
Deletedmom73711 duygu-n12 Bence sen her ihtimale karşı progestan iç bir tane 4 saat sonra bir tane daha iç ve en mümkün zaman diliminde hastaneye git