Tubbigg 16 haftalık ikiz gebelik yaşıyorum doktor birinin kesesinin sıvısı diğerine göre düşmüş bol sıvı tüket dedi normal mi sizce sıvı tüketince geçer mi cidden az sıvı alıyordum bide havuç suyu duydum onu içiyorum düzelir mi yaşayan var mı
-askannesi Tubbigg havuç çok fazla önerilmiyor canım A vitamini olduğu İçin. Sen bol bol su tüket ve karpuz kavun ye ama şekere de dikkat et tabi😘
Demetarga Tubbigg havucu bende duydum hatta dün başladım gece yatmadan evvel içiyorum sabahta aç karna 1 hafta deneyeceğim bakalım umarım düzelir bizde sıvı azlığı yok ama tek yumurta ikizlerine hamileyim biri daha az gelişiyor inşallah yararı dokunur 🙏sizde haftaya yazın 🌺
Tubbigg Demetarga Canım ben gittim doktora düzelmiş eşitlenmiş sıvılar herşey yolundaymış umarım seninkine bir an önce yoluna girer Allah yavrucaklarımızı korusun
Damla_gokk Tubbigg kontrole gittin mi canım ben de 8+3 haftalik ikizlere tüp bebekle hamileyim doktor bana da dedi keselerdeki suyu az buldu bol su iç 1 hafta sonra tekrar suyuna bakacagim dedi yarin gidicem korkuyorum ya daha simdiden bu su azligi ne ki
Tubbigg Damla_gokk gitmedim Perşembe gününe randevu aldım canım covid olduğumu öğrendim üstüne covidte de düşüyormuş bol su içtim havuç suyu içtim karpuz yedim hala devam ediyorum bakalım değişim olursa iyi veya kötü yazacağım
Tubbigg Damla_gokk gittim kontrole canım bol su havuç suyu karpuz ile düzelmişş bence havucu şeker hastalığın gebelik şekerin yoksa mutlaka dene
Damla_gokk Tubbigg ben sadece bol su ictim havuc suyu falan içmedim karpuz da yedim ama çok degil bu işin piri su
Damla_gokk Tubbigg bir de hava sicak ben osmaniyedeyim yani sivi kaybı çok ona gore de degerlendirilmeli
Damla_gokk Tubbigg bakalım cnm sürekli su içme modunda olmak da zor wc desen su yolu oldu uyku bölünüyor surekli ama mecbur bu sureci atlatmaya bakacağız