Ezo59 Kızlar bebek hareketlerini hangi şekillerde hissediyorsunuz? Tekme yumruk gerinme ittirme hıçkırık? En çok hangi hareketi yapıyo bebişiniz?
Minik_prenses Ezo59 34.haftadayız fazlasıyla hıçkırığı var bir de doğum pozisyonuda yukarı doğru ittirme yapıyor köfte dudaklı kızım 😂😂
Menek16 Ezo59 dizlerini kendine çekmek suretiyle ittirme yumruk bi ara takla şuan bisiklet sürer gibi tekme hareketleri😅 her telden çaldık sagolsun
Ezo59 @Minik_prenses benimde en çok gerinme ve ittirme hareketi hehe tekmesini artık fazla hissedemiyorum ya 😒
Zul33zh Ben daha yeni yeni hissediyorum. Elimi koyunca hissediyorum kalp atısı gibi geliyo bana. Cok kısa suruyo 4__5 kez filan ama cok mutlu oluyorum ne guzel bi şey ya bu arada 18 haftadayım😊😊😊