Minik_prenses Elvan2_ 30.haftada yıkadım ütüleyip hastane çantası yapmam 33.haftayı buldu 😂 Ama bence ağırlaşmadan yapılması lazım çünkü gücün yetmiyor daha yoruluyorsun
Akdeniz0134 Elvan2_ 35. Haftada canım ama 41+2 de geldi belli olmuyo bencillerin işi sen her ihtimale karşı 35 de yıka
Misssitare Elvan2_ 30 haftalığız bugün bir kısmını yıkayıp ütüledim. Baya ağırlaşmaya başladım ne kadar erken o kadar iyi😊
Pelinakcn Elvan2_ 28.haftada yıkadım şimdi 31.haftalık oluyorum bu hafta odası geldi yerleştirdim ama henüz hastane için hazırlığı yapmadım, 1-2 hafta içinde onu da yapmayı düşünüyorum. Özellikle eğilip kalkmak çok zor oluyor
uraz_ve_annesi- Elvan2_ 35teyim yıkadım bir ütülemesi kaldı daha önce yapsaydım içime sinmezdi sanki diye bekledim bu haftaya kadar bu gece de ütüyü halledicem inşallah sabah zaten sıcak ütü hiç yapılmaz ütüler hurçlara koyarım içim rahat olur diye düşünüyorum ☺️