Esrali61 Eeeeeeee Hastane de yatiyorum haala tansiyon yüksek oldugu icin hamile zehirlenmesinden kontrol altindayim. 40+2 deyiz tikkkk yokkkkkk nolcak bilmiyorum😭
Nulu Esrali61 Allah yardımcın olsun canım hem tansiyon hem bekleme hem gerginlik seni çok iyi anlıyorum ama sabret az kaldı içimi ferah tutmaya başka şeyler düşünmeye çalış tansiyonun iyice çıkmasın Allah korusun
Umutlu2272 Gebelik zehirlenmesi ne sebeple meydana geliyor biliyor musunuz? Bu arada geçmiş olsun umarım biranönce düzelirsiniz🙏