Cemileyavuz01 ben de ilk çocuğumu 33+4te 2.160gram olarak doğum yapmıştım 9gün küvezde kalmıştı 10.gün almıştık çok şükür şimdi 4.5 yaşında ve yaşıtlarını çok rahatlıkla yakalamış durumda her görmeye gittiğinizde onunla konuşun inşallah sağlıkla en Kısa sürede kucağınıza alırsınız 🤲🏻 Şimdi yine hamileyim erken doğum riskim var o zaman çok korkmuştum çok kötü günler geçirmiştim ama şimdi inşallah ablasının haftasını beklese yeter diye dua ediyorum o yüzden rahat olmaya çalışın 🌸