Papatya000 AspenKarmen özelde yapınca iyi hoş 0 ağrı 0 sızı ama ben devlet hastanesnde oldum uyutmadılar canlı canlı vakkumlama yaptılar 😏 canım çok yanmıştı ama şimdi hatırlamıyorum bile normal doğumdan korkmuştum
Kubidik AspenKarmen 4 kere öldüm ben de malesef. 4 u de devlet hastanesindeyi. Çok kısa ve çok kolay bir işlem. Odaya çıkar çıkmaz ağrı kesici yaparlarsa adet sancısı gibi olan ağrıyı bile hissetmezsiniz.
Ebbruc AspenKarmen devlette biraz zor oluyo, uyutmayabiliyolar 10-15 dakika çok zor geçiyo ama kürtajdan sonra serum takıyolar dinlendiriyolar ve ağrı kalmıyo çok fazla 2 günde dinlenirseniz toparlanıyosunuz
ilosmoms Sadece olduğun gün ağrıyor oda adet gibi 3 saat falan sürmüştü tabi ben iyi bir yerde yaptım
Seyma0323 Canim ben özelde oldum eğer uyutuluyorsan uyandiktan bir kaç saat sonra adet agrisi gibi oluyor sadece sana agri kesici falan veriyolar hic korkma😘