Elif_20211 Ben daha öğrenmedim ama daha çok yeniyim kız hissediyorum hayırlısı ne ise o olsun sağlıklı olsun da bebeklerimiz ilk önceliğimiz o siz ne hissediyorsunuz anneler hisseder çünkü
prens_annesii Kız hissediyorum ve rüyamda sürekli kız bebek doğuruyorum doktorumuz erkek dedi ama haftaya detaylı ultrason var bakalım hayırlısı neyse o olsun sağlıkla gelsin ☺️❤️ Bu arada bir yaşında oğlum var onu da hissetmiştim erkek olduğunu 🙃