Lokman hekimde prof. İbrahim bey, çok araştırdım bugüne kadar hep şehir hastanesine gittim ama okuduklarımdan sonra buz gibi soğudum Google ank şehir hastanesi dogum yorumları yazınca çıktı, birde tanıdığım birisi de orda yapti onu da 42. Haftaya kadar bekletmisler sezaryanla dogum yapacak olmasına rağmen yemek vermişler bebegin kalp ritmi azalmis, iki kişilik odada kalmış, onları da duyunca neyse dedim ordan umudumu kaybedeym inşallah hayırlısı olur