Mrysmg bebeğiniz kaç aylık? Usg ile bakılması gerekiyor, benim de bebeğim 3 aylık ve her emzirmeden sonra mutlaka az birşey çıkarır. Ama normal olduğunu söylediler kilo alımı yerinde olduğu için. İlk aylar çok fazla kusarım, kilo alımı normal olduğu için usg bakma gereği duymamışlardı