Kızlar biraz uzun olucak ama hakkınızı helal edin, 30 haftalık hamileyim kafamı karıştıran şu ki, ayın 13ünde kontrole gittiğim de doktor bebeğin suyu 20/200 normal dedi ultrason kağırdında da yazıyor zaten açlık tokluk şekerine baktı gayet iyiydi ama şekeri kes dedi, hocam şekerim iyi çıkmış ama dediğim de suyunun artmasını istemiyorsan kesmen lazım dedi. Bende azaltmaya çalışıyorum normal de böyle bişeyi şeker hastalarına söyleriz bende hastane personeliyim, yani herşey normalken böyle birşey söylemesi aklımı karıştırdı. 30 haftalık ultrason fotoğrafını saklayan varsa AFI yazısının yanında kaç çıktığı yazıyor zahmet olmazsa bakar mısınız sizin o hafta da suyunuz kaçmış. Şimdiden teşekkür ederim tecrübeli anneleri bekliyorum 🙁