SultanYenihan
Özelsağlık Deva hanıma gidiyorum çok memnunun tavsıye ederım 36 haftalık hamileyim 2 haftalık tan beri devam ediyorum hiç değiştirmeedim
SultanYenihan
85 tl ödüyorum
SultanYenihan
İlgili bi doktor sanki 40 yıllık tanıyorum kendisini yani ben olumsz bi seyi görmedim çok şükür duymadım da tavsiye ediyorum sadece yoğunluktan dolayı biraz bekliyorsunuz 🤗
DamlaSu
Canım ben Suat Gencer’e gidiyorum, çok memnunum ne sorunum olursa hemen arayıp iletişim halinde olabiliyorum ne zaman kendimi kötü hissetsem onun hastası olduğum için sıra beklemeden öncelikli oluyorum. Kamu ve emniyet görevlilerine anlaşmalı hastane olduğu için indirim uygulanıyor. Sen veya eşine uygunsa yararlanmanı önerebilirim ☺️
Fbd
[bilinmeyen] bende 23 haftalık hamileyim doktorumu değiştirip deva hanım a gideceğim gitmedim ama ilgisini çok beğeniyor herkes 👍🏻
Suzitosuzi
[bilinmeyen] Paü de Cihan KABUKÇU benim doktorum çook memnunum 🙌🏻💕 özel sağlığa da gittim bir çok arkadaşım orada Doğum yaptı ama ben memnun kalmadım 2 tane doktorundan burada tavsiye edilenlere gitmedim ama. Tercih sizin.