14ünde ovülasyon testim pozitifti bikaç gün değerlendirdik 30u adet zamanım belli olur mu böle silikte olsa ya kaç gündür belim boşluklarım kasıklarım ağrıyor boşa sevinmekte istemiyorum şuan 2.ci testi yapıyorum erkrn gebelik bakalım bunda cıkıcak mı