Bugün 40.haftamıza girdik,doktorumuza gittik. Her şey yolunda,suyu da gayet iyi. Henüz açılmamız yok. Sancılarım düzenli çıkıyor nstde amaaaa kızımızın gelmeye hiç niyeti yok. Salı gününe kadar bekleyeceğiz,salı günü tekrar kontrolümüz var. Bebeğimizin kilosu da 3650 gram.. doğumu başlatan en en en etkili yöntem nedir anneler?