Livan ben 37+4 um ve aynısını yaşıyorum yatamiyorum oturamiyiyorum asagiya batiyo. Hareketleri hem çok falza hem cok sert sanki kafasını zorluyor gibi. Doktoruma söyledim ben böyle şeyler oluyor ama sancimi bilmiyorum ilk gebeliğim oldugundan sancım olursa anlamayabilirim dedim baktı nst de sancım ve ağrım çıktı alttan muayene etti açılman yok dedi eğer bu ağrıyla birlikte belden de ağrı hissedersen ağrının seyri 5 dk da 1 e duserse su veya kan gelme bebeğin hareketini 2 saatten fazla hissedememe olursa hemen gel dedi şuan bile yaşıyorum ama emin olamiyorum süre turuyorum