Umutlu2272 Kızlar ben 12 haftalık hamileyim ilk 2 ayım çok zor geçti kusma bulantı. Şuanda bile ara ara yine yapıyor. Ama nerdeyse son 1 haftadır 2 yada 3 saatte bir acıkma oluyor.psikolojik olduğunu sanmıyorum ama normal mi bu kadar sık acıkmam? Fazla kilo almaktan korkuyorum malesef.
Toffy1907 Umutlu2272 aynısı bende de var gayet normal yerken tıka basa yeme zaten iki saat içerisinde tekrar bir şey yeme ihtiyacı hissediyorsun bir dönem böyle oluyor sonra alışıyorsun. Çok rahatsız hissedersen bir şekerine de baktırabilirsin
Merve94 Umutlu2272 bende 13 haftalığım ve sürekli aç geziyo gibiyim. Açlık hissi oldugunda neler yiyosunuz hanımlar ben Meyve kuruyemiş gibi şeyler yiyorum ama bastırmıyo 🙁
Kubraislekyay Umutlu2272 ah bacım 2-3 saatte bir ne yemek yiyorum yarım saate kalmaz aynı tas aynı hamam 15.haftaya girdim eşim yemek yiyor çatlıycam diyor ama ben doymuyorum tövbe ya rabbi sürekli bişeyler yiyorum usandım artık
Umutlu2272 Toffy1907 evet benimde birden böyle yemeye başlayınca acaba erken mi dedim kendi kendime ama sanırım normal☺️☺️
Sevsav Ben de 15 haftalığım. 2-3 saat gene iyi dayanıyormuşsun. Ben 1.5 saat oldu midem kazınıyor. Gece uykuda bile acıkıyorum
Umutlu2272 Sevsav evet benimde öyle gece Arada uyanıyorum ve acıkmış oluyorum umarım çok kilo almayız🙏
Esra1905 merhaba arkadaşlar bende 11+2 hafta hamileyim bu acıkma hissi saatte bir oluyo bende ama 6. haftadan beri mide bulantısından ölüyorum ne zaman geçer bu
Umutlu2272 Esra1905 valla canım bende de 5. Haftada başladı. 11.haftada hafiflemeye başladı ama hala ara ara yapıyor bulantı. Bende hiç bilmiyorum ne zaman bitçek😓
Sevsav Umutlu2272 hiç deme ben de kiloyu düşünüyorum. Bende de midem kötü çıkarıyorum ne zaman bitecek bilmiyorum 😞
Umutlu2272 Merve94 bende kuruyemiş yiyorum ama etkili olmuyor mutlaka ekmeği kullanıyorum🤔 ama böyle bir dönem oluyormuş arkadaşım söyledi sonra normale döner dedi inşallah bakalım🙏
Umutlu2272 Kubraislekyay yemekten değilde çok kilo alıcam diye ödüm kopuyor ama mecbur yine yiyorum 😂
Nur_Husuf Merhaba kizlar bende cabuk acikiyorum 6 hafta 6 guluyuz qarnim beli oluyor cok cabuk dusunuyorum🤗