Ben sezaryen oldum. İlk gün geldi sütüm.
53 ile hamile kaldım, 70le doğuma girdim. 20 gün oluyor, şu an 58 kiloyum. Göbek yok değil var ama korse kullanmadım, spor da yapmıyorum. Bu ikisini yapabilsem göbeğim kalmaz muhtemelen çünkü baya zayıfladım, kıvrımlarım geri döndü.
Ben hiç pişman değilim sezaryen olduğuma. Tabi herkesin bünyesi bir değil, onu da unutmamak lazım.