Cagla1750 Arkadaşlar 4 haftalık hamileyim dün iddar testinde öğrendim bugnde kan tahlilinde öğrendim fakat beta hcg m 811 cıktı normal aralıklardan yüksek . Henüz doktora gitmedim . Aynı durumu yaşayan varmı haftasında beta hcg yüksekliği yaşayan ?
Neseeli Cagla1750 takma canım .. son adetinin ilk günü ne zamandı. Beta genelde 3000 lerde kese görünüyor belki Pazartesi gidersen görebilirsin keseyi..
Neseeli Cagla1750 evet canım 4 haftan bitti bugün.. hayırlı olsun sağlıcakla gelsin inşallah.. 1 hafta sonra kese görünebilir 5. Haftadan sonra..
Ballisi533 Cagla1750 4 gün gecıkmeyle 2700,67 cıktı yarın kontrole gıdıcem bakalım ınsallah kesede gorunur