imera_ferammm53 çalışan kadına istihdam sağlamak değil, ki bu para yardım da değil. Çalışan kadın doğum iznine ayrılıyor, doğumdan 2 ay sonra ya kadar. Toplamda 16 hafta izin için geçici iş görmezlik ödeneği. Yani çalışamadığımız zaman zarfında maaşımız kesileceği için, maaşın 3/2 sini rapor parası olarak alıyoruz. Normalde bi ameliyat olduğunda nasıl raporlu günlerin parasını alıyorsak aynısı bu da. Yardım değil yani