Hanımlar bugün kontrolüm vardı dün de sancım vardı ama bugün gidicem zaten diyip dün dayandım yalancı sancıdır diyip doktor bebek kanala girmiş dedi nts de sancım çıktı eve yolladı sancın sıklasınca gel dedi varmı böyle olan nts de sancısı çıkıp evde yoğunlaşan var mı acaba heyecan yaptım biraz