Sirinn Merhabaa canım anneler 🌸 5+3 olmuş benim minnak ama ben yeni öğrendim🥰 bebek düşündugumuzden bu yana folic asit de içeren vitamin kullaniyordum ancak tamamen folic asit kullanmadim. Önerilerinizi bekliyorum ❤
Zeynebim26 Sirinn infolic combi yada folidoce ikiside özel ilaç fiyatlarını bilmiyorum ama yan etkisi olmadı bana istersen bir sor canım
Pelinakcn Sirinn ocean ın kullanmıştım ben hem hamilelik öncesinde hem hamileyken dokturumun tavsiyesi üzerine
Yarenn92 Sirinn ilk başlarda diofol kullanıyordum sonrasında folidoce kullandım ikisinden de memnun kaldım
cnsyksk Bende folik iod 12 kullanıyorum canım doktorum şiddetle her gittiğimde bunu kullanmam için uyardı. Her folikte iyot yokmuş öyle demişti.