Çok geçmiş olsun. Asla korkmayın. Bizde 22 haftalığız 3 4 gün önce atlattık Covidi. Ben sürekli portakal tükettim, kemik suyundan çorbalar yaptım, tavuk suyu çorbası yaptım içlerini bol limon şıktım. Günde bir defa ıhlamur kaynatıp içtim. Limonu da günde bir defa sıktım tabağıma kan sulandırmasın diye. Bol su içtim ve WC yi sürekli temizleyip öyle girdim. Bende tek şiddetli 3 gün boyunca boğaz ağrısı ve halsizlik olmustu. 4. Günden itibaren belirtiler kayboldu kendiliğinden. Sadece parol aldım. Bir de testim pozitif çıktığında covid polikinliğine gidip kan ve idrar vermiştim. Değerlerde sorun olmadığını söylemişlerdi. Zaten ilaç alamıyorsun parol ve bol C vitamini. Ben bir de günde bir tatlı kaşığı pekmez atıyorum ağzıma. Sana tavsiyem sakın hastalık psikolojisine girme. Asla kendini korkutma bebeğime bir şey olucak diye kafandan geçirme. Ben hiç kötüyü düşünmedim hep Allah büyüktür dedim. Çok şükür atlattık. Sakın çevrenin olumsuz laflarına ve düşüncelerine de kulak asma. Benim covid olduğumu duyduğunda nerdeyse çoğu kişi vah derken ben her şey Allahtan dedim😊 Güçlü ol atlatacaksınız tekrardan geçmiş olsun😊